چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی نقاط کشور طی سه روز آینده، گفت: از روز جمعه ۳ مرداد دمای هوا در نوار شمالی بین ۴ تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

شمال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز ۱ مرداد در برخی مناطق استان‌های اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر بارندگی و در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی در برخی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان و جنوب فارس و طی روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه هوای بیشتر مناطق کشور صاف پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روزهای جمعه تا یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد. همچنین طی دو روز آینده در اواخر وقت در سواحل دریای خزر وزش باد شدید خواهیم داشت و دریا مواج می‌شود.

به گفته ضیاییان، طی فردا و پس فردا شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود و در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعد از ظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و روز جمعه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 533272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha